Najčešća pitanja

Cvećara Milica Čačak - Dostava cveća i poklona na kućnu adresu

Opšte

Cvećara Milica Čačak - Isporuka cveća i poklona na kućnu adresu

Dostava

Cvećara Milica Čačak - Slanje cveća i poklona na kućnu adresu

Porudžbine

Cvećara Milica Čačak - Plaćanje online

Plaćanje

Cvećara Milica Čačak - Poručivanje online

Nega cveća

Koje je vaše radno vreme?

Radno vreme cvećare i dostave je radnim danima i subotom od 08:00h do 20:00h, a nedeljom od 08:00h do 14:00h.

Kako mogu da vas kontaktiram?

Sva pitanja, pohvale i sugestije možete nam poslati na mail info@cvecaramilica.rs.

Ako poručim cveće sad, kada najranije možete dostaviti?

Dostavu cveća u Čačku možemo izvršiti u roku od par sati od momenta poručivanja i izvršenja uplate. U okolnim mestima cveće možemo dostaviti u toku dana ili najkasnije u roku od jednog dana.

Koje je najranije, a koje najkasnije vreme dostave?

Radnim danima i subotom najranije vreme za dostavu je 08:00h, a najkasnije 20:00h. Nedeljom od 08:00h do 14:00h.

Da li dostavljate cveće i vikendom?

Da. Dostavu vršimo radnim danima i subotom u periodu od 08:00h do 20:00h, a nedeljom od 08:00h do 14:00h.

Kako da znam da je cveće dostavljeno?

Kada izvršimo dostavu cveća, na mail ćete dobiti obaveštenje da je cveće dostavljeno. Trudimo se da Vam obaveštenje stigne odmah nakon izvršene dostave, ali svakako u toku dana bićete obavešteni.

Gde mogu poručiti cveće?

Poručivanje se obavlja preko ove internet stranice ili preko maila info@cvecaramilica.rs.

Kako da poručim preko sajta?

Izaberite jedan od naših buketa na sajtu klikom na njega, potom kliknite "Poruči" i dalje popunite obrazac za poručivanje.

Kako da poručim preko email-a?

Potrebno je da nam u mail-u dostavite vlastite podatke, podatke osobe koja prima cveće, vreme dostave i tekst poruke kako bismo mogli organizovati dostavu cveća.

Kada isporučujete cveće?

Vi birate kada želite da dostavimo aranžman.

Da li je moguće otkazati porudžbinu?

Ukoliko ste poručili, ali niste izvršili plaćanje i želite da odustanete, porudžbinu ne morate otkazivati (neće biti dostavljeno). Ukoliko ste izvršili plaćanje, zbog moguće zloupotrebe, otkazivanje porudžbine nije moguće!

Kako se vrši plaćanje?

Cveće možete platiti iz inostranstva kreditnom ili debitnom karticom, PayPal-om, koristeći MoneyBookers...
Ukoliko poručujete iz Srbije možete platiti na sve gore navedene načine ili na račun naše firme u bilo kojoj banci.

Kako da znam da sam uspešno izvršio plaćanje?

Kada izvršite plaćanje i transakcija bude uspešno obavljena, na mail ćete dobiti potvrdu da je plaćanje izvršeno.

Kako održavati cveće svežim i dugotrajnim?

Izdvojite samo cveće iz aranžmana. Napunite svoju omiljenu vazu sa malo sveže, hladne vode. Odrežite dno drške. Uklonite suvišne listove kako bi latice dobijale više vode. Cveće držite podalje od direktne toplote!

Koliko je sveže cveće koje poručujem?

Super sveže! Svakodnevno dobijamo sveže cveće. Vaši buketi su napravljeni po narudžbi, tako da uvek koristimo najsvežije cveće i svaki aranžman se pravi sat vremena pre dostave.

Kako održavati cveće u vazi?

Menjajte vodu u vazi jednom dnevno. Svaki put kada menjate vodu, dodajte jednu kašičicu šećera u vodu. Skraćujte dno drške jednom u dan, dva.

Cvećara Milica Čačak - Plaćanje karticom online Cvećara Milica Čačak - Plaćanje karticom online Cvećara Milica Čačak - Plaćanje karticom online Cvećara Milica Čačak - Plaćanje karticom online Cvećara Milica Čačak - Plaćanje karticom online Cvećara Milica Čačak - Plaćanje karticom online Cvećara Milica Čačak - Plaćanje karticom online